Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rzenia | użytkownik

imię i nazwiskoSpadam Stąd adres zarejestrowany22.04.2008 @12:35:18 ostatnio na stronie15.01.2009 @16:16:28




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze111 posty na forum0

komentarze
~WezMnieNieDenerwuj    06.01.2009 @23:52:15
nie nauczyłabyś się niczego ;P ze mną na uczelni to ciągłe imprezy xD
_______
suck my dick
~pszczolkam1    06.01.2009 @23:47:39
dziękuję a żeby było cieplej - gorąco pozdrawiam
~G3    06.01.2009 @17:09:20
Hej dzieki za ocenke

ale
modelka nie lubi obcacow szczegolni gdy musi biegac po szczerym polu

a co do kadru to po tych wszytskich komentarzach sam zaczynam watpic czy prosty niebylby lepszy :P

Pozdro
ostatnio edytowane: 2009-01-06 17:10:05
_______
~Thomas29Needles    19.11.2008 @20:51:45
Hails,

Dziękuję
~Serpens    19.11.2008 @13:44:53
prawie
~Serpens    19.11.2008 @13:41:19
dzięki za komentarz pozdrawiam
~KajuMaju    19.11.2008 @13:39:16
dokładnie....:PP
_______
hakuna matata^^
~KajuMaju    19.11.2008 @13:37:44
żartuje
i fajny masz aparat
lubie lumixy
_______
hakuna matata^^
~KajuMaju    19.11.2008 @13:37:18
margaryna to cała ja:D:Ddzieki...;P
a przypomniało mi sie to jak niedawno puscili reklame
zawsze jak byłam mała to mnie to tak wkurwia*o az w koncu uległam margarynie
tak margaryna to zycie me moje heeeej...^^
_______
hakuna matata^^
~19KasienKa89    19.11.2008 @13:31:39
Dzieki !! Nie chciałam robić z fleszem bo nie byłoby takiego efektu ;/


Pozdrawiam
_______
jestem amatorka, której daleko do doskonałości... Okażcie odrobinę zrozumienia Czekam na Ciekawe uwagi ! Zapraszam do siebie :P
~stonka    18.11.2008 @17:47:13
kolory i formy.
ale nie wszyscy widzą.
_______
hello world i'm your wild girl
~stonka    18.11.2008 @17:31:38
no ale tak miało być:/
_______
hello world i'm your wild girl
~stonka    18.11.2008 @17:17:03
dlaczego?
_______
hello world i'm your wild girl
~kornoset    12.11.2008 @17:05:04
a i owszem
dzięki z a ocenkę
~makedesign    12.11.2008 @16:52:37
dzięki no pozytywka musi grać
-BC    24.09.2008 @20:09:12
pozytywnie ;]
i również pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-09-24 20:10:11
~efedrine    06.08.2008 @14:07:10
Dzięki bardzo ^^ Miłego dnia. Pozdrawiam
~anithha    04.07.2008 @16:54:12
dzięki za oceny
_______
take a bottle, drink it down, pass it around
~komera1    30.06.2008 @11:57:16
pozówl, że poobserwuje
_______
...w pogoni za lepszym jutrem...
~basias    12.06.2008 @13:24:41
Pięknie dziękuję
~glebka16    24.05.2008 @19:53:44
tylko moje koty sa fotogeniczne a rodzina jedynie od tylu:P
~assssia    24.05.2008 @19:44:42
Nie dziękuj, tylko też moje oceń
~glebka16    24.05.2008 @19:16:14
dzieki za ocene pzdr
~Caska    29.04.2008 @13:48:43
_______
...catch me if you can...
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt